EN       : انتخاب زبان
   صفحه اصلی |  پیوندهای مفید | نمودار سازمانی | ورود به سايت  |  تماس با ما
مدیریت امور اداری

 

 

مدیریت امور اداری

 

مهندس مجید سلمانی

 

 

 معرفی

 یکی از جهت گیری های مدیریت نوین توجه به اصل مشتری­‌گرایی و جلب رضایت خدمت گیرندگان است در نظام اداری مؤلفه هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع و آشنا نمودن افراد به اصول و قوانین و مقررات اداری موجبات افزایش اعتماد عمومی که بزرگترین تکیه گاه برای نظام اداری است را فراهم می سازد. اطلاع رسانی مناسب به مراجعین و ایجاد ساز و کار لازم جهت تشویق کارکنان، موجب ارتقای سطح کیفیت خدمات دولتی می گردد. لذا مدیریت امور اداری ضمن انجام امور فوق بررسی اتخاذ و تصمیم در مورد کلیه پیشنهادات واصله از واحدهای تابعه در خصوص اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل براساس مصوبات ملاک عمل، تخصیص پست‌ها یا مشاغل سازمانی به طبقات رشته های شغلی طرح طبقه بندی مشاغل و تعیین گروه مستخدمین در چهارچوب ضوابط، نظارت و کنترل مدارک ارائه شده، تشخیص تجربه، مدرک تحصیلی، دوره های آموزشی، کارآموزی، سوابق تجربی و غیره، نظارت بر تعیین مشاغل مستخدمین پیمانی از لحاظ شرایط تصدی، نظارت بر امر انتصابات و ارتقای گروه با توجه به قوانین و مقررات و ضوابط طرحهای طبقه بندی مشاغل، نظارت و کنترل مجوزهای استخدامی و نظارت بر صحت صدور کلیه احکام استخدامی را برعهده دارد.

 

  شرح وظايف مدیریت امور اداری: 

·        انجام امور استخدامي اعضاي هيات علمي و كاركنان اداري، صدور احكام مربوط به انتصاب، ترفيع، مرخصي، ماموريت و  بازنشستگي و ...

·          پيش بيني كادر هيات علمي واحدهاي پژوهشی و كاركنان بخش اداري با همكاري واحدهاي ذيربط

·          حفظ و نگهداري كليه بخشنامه ­ها، قوانين، مقررات و آيين نامه­ هاي استخدامي

·          تشكيل ، حفظ و نگهداري پرونده­ هاي کارکنان

·          انجام امور رفاهی مربوط به كاركنان

·          آموزش مسائل اداري و منابع انساني به كاركنان

·          مسوولیت تهیه دستور کارها و اجرای مصوبات هیات اجرایی منایع انسانی به عنوان دبیر هیات مذکور

·          انجام امر مربوطه به گزينش كاركنان

·          اجراي قوانين و مقررات و آيين نامه هاي استخدامي كشور

·          نظارت بر نحوه ورود و خروج كاركنان

·          آموزش مسائل اداري و منابع انساني به كاركنان

·          اجراي طرح مسير ارتقاء شغلي كارشناسان و مديران

·           تشكيل كميته مختلف مربوط به منابع انساني در خصوص نقل و انتقالات، آموزش، ارتقاء گروه، تغيير عنوان، طرح تكريم ارباب رجوع و ... و پيگيري مصوبات كميته

·          انجام امور مربوطه به گزينش كاركنان

·           بايگاني اسناد و مدارك مربوط به کارکنان

·           پيگيري نيازهاي استخدامي و اعلام نياز پژوهشگاه با توجه به پستهاي سازمانی بلاتصدي

·          انجام كليه امور مربوط به ارزشيابي كاركنان

·          تنظيم گزارش­هاي دوره­ای به منظور ارائه به مقام مافوق

·          نظارت و تقسيم كار بين واحدهاي تابعه ( خدمات، نقلیه، کارپردازی، انبار، دبیرخانه و تاسیسات)

·          انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق 

   

واحدهای تابعه مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشگاه به شرح زیر است:

·          كارگزيني هيأت علمي و غیر هیات علمی

·          کارپردازی

·          دبیرخانه

·          خدمات عمومی

·          نقلیه

·          تأسیسات

·          انبار

 

 

سمت

نام و نام خانوادگي

مدیریت امور اداری آقای مهندس مجید سلمانی

کارشناس مسوول امور اداری

خانم فاطمه غفاريان متهور

کارشناس مسوول امور اداری

آقای فرشید عباسی
کارشناس امور اداری خانم سارا داودی

کارشناس مسوول امور دفتری

خانم نسرین خان احمدی

مسوول کارپردازی آقای محمد رضا شادی
مسوول واحد خدمات و تأسیسات آقای مهندس سید مصطفی شاداب
مسوول واحد انبار آقای عباس گلپایی
مسوول نقلیه آقای عبدالحسین حسنی

  

 

 

 

مدیریت امور اداری

 

مهندس مجید سلمانی

 

 

 معرفی

 یکی از جهت گیری های مدیریت نوین توجه به اصل مشتری­‌گرایی و جلب رضایت خدمت گیرندگان است در نظام اداری مؤلفه هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع و آشنا نمودن افراد به اصول و قوانین و مقررات اداری موجبات افزایش اعتماد عمومی که بزرگترین تکیه گاه برای نظام اداری است را فراهم می سازد. اطلاع رسانی مناسب به مراجعین و ایجاد ساز و کار لازم جهت تشویق کارکنان، موجب ارتقای سطح کیفیت خدمات دولتی می گردد. لذا مدیریت امور اداری ضمن انجام امور فوق بررسی اتخاذ و تصمیم در مورد کلیه پیشنهادات واصله از واحدهای تابعه در خصوص اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل براساس مصوبات ملاک عمل، تخصیص پست‌ها یا مشاغل سازمانی به طبقات رشته های شغلی طرح طبقه بندی مشاغل و تعیین گروه مستخدمین در چهارچوب ضوابط، نظارت و کنترل مدارک ارائه شده، تشخیص تجربه، مدرک تحصیلی، دوره های آموزشی، کارآموزی، سوابق تجربی و غیره، نظارت بر تعیین مشاغل مستخدمین پیمانی از لحاظ شرایط تصدی، نظارت بر امر انتصابات و ارتقای گروه با توجه به قوانین و مقررات و ضوابط طرحهای طبقه بندی مشاغل، نظارت و کنترل مجوزهای استخدامی و نظارت بر صحت صدور کلیه احکام استخدامی را برعهده دارد.

 

  شرح وظايف مدیریت امور اداری: 

·        انجام امور استخدامي اعضاي هيات علمي و كاركنان اداري، صدور احكام مربوط به انتصاب، ترفيع، مرخصي، ماموريت و  بازنشستگي و ...

·          پيش بيني كادر هيات علمي واحدهاي پژوهشی و كاركنان بخش اداري با همكاري واحدهاي ذيربط

·          حفظ و نگهداري كليه بخشنامه ­ها، قوانين، مقررات و آيين نامه­ هاي استخدامي

·          تشكيل ، حفظ و نگهداري پرونده­ هاي کارکنان

·          انجام امور رفاهی مربوط به كاركنان

·          آموزش مسائل اداري و منابع انساني به كاركنان

·          مسوولیت تهیه دستور کارها و اجرای مصوبات هیات اجرایی منایع انسانی به عنوان دبیر هیات مذکور

·          انجام امر مربوطه به گزينش كاركنان

·          اجراي قوانين و مقررات و آيين نامه هاي استخدامي كشور

·          نظارت بر نحوه ورود و خروج كاركنان

·          آموزش مسائل اداري و منابع انساني به كاركنان

·          اجراي طرح مسير ارتقاء شغلي كارشناسان و مديران

·           تشكيل كميته مختلف مربوط به منابع انساني در خصوص نقل و انتقالات، آموزش، ارتقاء گروه، تغيير عنوان، طرح تكريم ارباب رجوع و ... و پيگيري مصوبات كميته

·          انجام امور مربوطه به گزينش كاركنان

·           بايگاني اسناد و مدارك مربوط به کارکنان

·           پيگيري نيازهاي استخدامي و اعلام نياز پژوهشگاه با توجه به پستهاي سازمانی بلاتصدي

·          انجام كليه امور مربوط به ارزشيابي كاركنان

·          تنظيم گزارش­هاي دوره­ای به منظور ارائه به مقام مافوق

·          نظارت و تقسيم كار بين واحدهاي تابعه ( خدمات، نقلیه، کارپردازی، انبار، دبیرخانه و تاسیسات)

·          انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق 

   

واحدهای تابعه مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشگاه به شرح زیر است:

·          كارگزيني هيأت علمي و غیر هیات علمی

·          کارپردازی

·          دبیرخانه

·          خدمات عمومی

·          نقلیه

·          تأسیسات

·          انبار

 

 

سمت

نام و نام خانوادگي

مدیریت امور اداری آقای مهندس مجید سلمانی

کارشناس مسوول امور اداری

خانم فاطمه غفاريان متهور

کارشناس مسوول امور اداری

آقای فرشید عباسی
کارشناس امور اداری خانم سارا داودی

کارشناس مسوول امور دفتری

خانم نسرین خان احمدی

مسوول کارپردازی آقای محمد رضا شادی
مسوول واحد خدمات و تأسیسات آقای مهندس سید مصطفی شاداب
مسوول واحد انبار آقای عباس گلپایی
مسوول نقلیه آقای عبدالحسین حسنی

  

 

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی است.
طراحی پورتال و بهینه سازی (SEO) : شرکت راهبر