مدیریت امور اداری و پشتیبانی
راه های ارتباطی: تلفن مستقیم: | |
اهم وظایف:
1- امور اداری و پشتیبانی
- اجرای سیاست ها و خط مشی ها ی مرکز در زمینه های مربوط به اموراداری، استخدامی و پشتیبانی
- تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیرربط براساس ضوابط و مصوبات مرکز و ابلغ آن به کلیه واحد ها پس از تایید
- پیش بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحد های مربوط
- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنل کارکنان
- مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل مرکز و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیرربط
2- حضور و غیاب
- تعریف تقویم حضور غیاب براساس گروههای کاری
- گزارش کارکرد در هرماه و ارسال به مالی جهت پرداخت حقوق کارکنان
- تهیه گزارش انواع مرخصی ها، ماموریت هاو غیبت ها، اضافه کاری از سامانه حضور و غیاب (علمی و غیر علمی)
3- رفاهیات
- انعقاد قرارداد با بیمه درمان تکمیلی و نظارت به قرارداد و پیگیری خسارت همکاران
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
4- استخدام و بازنشستگی
- نظارت بر اجرایصحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم به واحدهای تابعه مرکز
- برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره استخدامی مرکز
- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها ااعم از هیات علمی و غیر هیات علمی
5- آموزش
- مدیریت آزمون و صدور گواهی دوره ها
- انجام ارزیابی اثر بخش برنامه های آموزشی
- نظارت برارزشیابی واحد های تابعه
6- دبیرخانه
- مدیریت ، کنترل و نظارت برروند کاری دبیر خانه
- فرآیند مدیریت نامه ها، بخشنامه ها،فکس ها و ایمیل ها و بسته های ارسالی و دریافتی انجام می شود
- ثبت و بایگانی مکاتبات اداری و نظارت بر گردش کار صحیح نامه ها
7-انبار
8- خدمات عمومی
- خدمات
- تاسیسات
- کارپردازی
- ترابری
مدیریت امور اداری و پشتیبانی متشکل از حوزه های زیر می باشد:
کارگزینی:
اسامی کارشناسان
نام و نام خانوادگی | شماره تماس داخلی |
خانم سارا داودی | 229 |
خانم زهره احمدیان مهرگو | 235 |
خانم منصوره متدین | 292 |
خانم فاطمه غفاریان | 263 |
دبیرخانه
خانم نسرین خان احمدی | تلفن مستقیم: شماره نمابر: پست الکترونیک: |
برای مشاهده نمودار سازمانی مدیریت امور اداری و پشتیانی اینجا کلیک کنید.