مدیریت امور اداری و پشتیبانی
راه های ارتباطی: تلفن مستقیم: 66932488 |
اهم وظایف:
1- امور اداری و پشتیبانی
- اجرای سیاستها و خط مشیهای پژوهشگاه در زمینههای مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی؛
- تهیه و تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات پژوهشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید؛
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری؛
- مطالعه و بررسی رستههای شغلی مشاغل پژوهشگاه و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط؛
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل پژوهشگاه؛
- پیش بینی ترفیع و تغییر رتبه و یا پایه سالانه کارکنان با همکاری واحدهای ذیربوط؛
- همکاری با مدیریت حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات؛
- انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف پژوهشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط و رعایت آیین نامه و دستورالعمل های مربوط؛
- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان؛
- نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی پژوهشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف؛
- انجام امور مربوط به قراردادهای پژوهشگاه با هماهنگی مسئولین ذیربط؛
- همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی پژوهشگاه با گروه برنامه و بودجه، تشکیلات و تحول اداری در صورت لزوم؛
- نظارت بر امور حضور و غیاب، ورود و خروج و انتظامات پژوهشگاه و طرح تمام وقت کارکنان، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیئت علمی و غیر هیئت علمی)؛
- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم؛
- رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم؛
2- حضور و غیاب
- تعریف تقویم حضور غیاب براساس گروههای کاری
- گزارش کارکرد در هرماه و ارسال به مالی جهت پرداخت حقوق کارکنان
- تهیه گزارش انواع مرخصی ها، ماموریت هاو غیبت ها، اضافه کاری از سامانه حضور و غیاب (علمی و غیر علمی)
3- رفاهیات
- انعقاد قرارداد با بیمه درمان تکمیلی و نظارت به قرارداد و پیگیری خسارت همکاران
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
4- استخدام و بازنشستگی
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم به واحدهای تابعه مرکز
- برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره استخدامی مرکز
- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها ااعم از هیات علمی و غیر هیات علمی
5- آموزش
- مدیریت آزمون و صدور گواهی دوره ها
- انجام ارزیابی اثر بخش برنامه های آموزشی
- نظارت برارزشیابی واحد های تابعه
6- دبیرخانه
- مدیریت ، کنترل و نظارت برروند کاری دبیر خانه
- فرآیند مدیریت نامه ها، بخشنامه ها، فکس ها و ایمیل ها و بسته های ارسالی و دریافتی انجام می شود
- ثبت و بایگانی مکاتبات اداری و نظارت بر گردش کار صحیح نامه ها
7-انبار
8- خدمات عمومی
- خدمات
- تاسیسات
- کارپردازی
- ترابری
مدیریت امور اداری و پشتیبانی متشکل از حوزه های زیر می باشد:
کارگزینی:
اسامی کارشناسان
نام و نام خانوادگی | شماره تماس داخلی |
خانم سارا داودی | 229 |
خانم زهره احمدیان مهرگو | 235 |
خانم منصوره متدین | 292 |
خانم فاطمه غفاریان | 263 |
دبیرخانه
خانم نسرین خان احمدی | تلفن 5-66944873 (257) شماره نمابر: 66944869 پست الکترونیک:Dabirkhaneh@inio.ac.ir |
نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس داخلی |
آقای امیر زراعت کار | مسئول کارپردازی | 240 |
آقای سید مصطفی شاداب | مسئول انبار | 258 |
آقای مهران یگانه | مسئول خدمات | 313 |
برای مشاهده نمودار سازمانی مدیریت امور اداری و پشتیانی اینجا کلیک کنید.