رفتن به محتوای اصلی

  

راه های ارتباطی:

تلفن مستقیم:  66932488   
پست الکترونیک: Sepehrikia@inio.ac.ir 

 

اهم وظایف:

1-  امور اداری و پشتیبانی

  • اجرای سیاست­ها و خط مشی­های پژوهشگاه در زمینه­های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی؛
  • تهیه و تنظیم آئین نامه­ ها، بخشنامه­ ها و دستورالعمل­های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات پژوهشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید؛ 
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری؛
  • مطالعه و بررسی رسته­های شغلی مشاغل پژوهشگاه و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط؛ 
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل پژوهشگاه؛
  • پیش بینی ترفیع و تغییر رتبه و یا پایه سالانه کارکنان با همکاری واحدهای ذیربوط؛
  • همکاری با مدیریت حراست در زمینه حفاظت از ساختمان­ها، اموال و تأسیسات؛
  • انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف پژوهشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط و رعایت آیین نامه و دستورالعمل های مربوط؛
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان؛
  • نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی پژوهشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف؛
  • انجام امور مربوط به قراردادهای پژوهشگاه با هماهنگی مسئولین ذیربط؛
  • همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست­های سازمانی پژوهشگاه با گروه برنامه و بودجه، تشکیلات و تحول اداری در صورت لزوم؛ 
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، ورود و خروج و انتظامات پژوهشگاه و طرح تمام وقت کارکنان، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیئت علمی و غیر هیئت علمی)؛
  • مشارکت در جلسات و کمیسیون­های مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم؛
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم؛

2- حضور و غیاب 

  • تعریف تقویم حضور غیاب براساس گروههای کاری
  • گزارش کارکرد در هرماه و ارسال به مالی جهت پرداخت حقوق کارکنان
  • تهیه گزارش انواع مرخصی ها، ماموریت هاو غیبت ها، اضافه کاری از سامانه حضور و غیاب (علمی و غیر علمی)

 3- رفاهیات

  •  انعقاد قرارداد با بیمه درمان تکمیلی و نظارت به قرارداد و پیگیری خسارت همکاران 
  •  تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور

 4- استخدام و بازنشستگی

  •  نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم به واحدهای تابعه مرکز 
  •  برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره استخدامی مرکز 
  •  برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها ااعم از هیات علمی و غیر هیات علمی

 5- آموزش 

  •  مدیریت آزمون و صدور گواهی دوره ها 
  •  انجام ارزیابی اثر بخش برنامه های آموزشی
  •  نظارت برارزشیابی واحد های تابعه 

6- دبیرخانه

  •  مدیریت ، کنترل و نظارت برروند کاری دبیر خانه
  •   فرآیند مدیریت نامه ها، بخشنامه ها، فکس ها و ایمیل ها و بسته های ارسالی و دریافتی انجام می شود
  •  ثبت و بایگانی مکاتبات اداری و نظارت بر گردش کار صحیح نامه ها

 7-انبار 

8- خدمات عمومی

  •  خدمات
  •  تاسیسات
  •  کارپردازی 
  •  ترابری

مدیریت امور اداری و پشتیبانی متشکل از حوزه های زیر می باشد:

کارگزینی:

اسامی کارشناسان

نام و نام خانوادگیشماره تماس داخلی
خانم سارا داودی229
خانم زهره احمدیان مهرگو235
خانم منصوره متدین292
خانم فاطمه غفاریان263

 

دبیرخانه

خانم نسرین خان احمدیتلفن   5-66944873 (257)   
شماره نمابر: 66944869   
پست الکترونیک:Dabirkhaneh@inio.ac.ir

  

نام و نام خانوادگیسمتشماره تماس داخلی
آقای امیر زراعت کارمسئول کارپردازی240
آقای سید مصطفی شادابمسئول انبار258
آقای مهران یگانهمسئول خدمات313

 

برای مشاهده نمودار سازمانی مدیریت امور اداری و پشتیانی اینجا کلیک کنید.